آذراولدوز
اذربايجانا عاييد اولانار
تاريخ : جمعه 18 فروردین 1391 | یازار : اورمولو

فجرسپاسي؛ غير قابل پيش‌بيني همچون باران بهاري

برد روحيه‌بخش فجري‌ها در مقابل شاهين بوشهر انگيزه شيرازي‌ها را براي رويارويي با تراكتورسازي دوچندان كرده. محمود ياوري فصل پر فراز و نشيبي را با فجرسپاسي پشت سر گذاشته، تا جايي كه در ورزشگاه آزادي پرسپوليس را شكست مي‌دهد اما از سايپا 5 گل مي‌خورد. شايد در اين ديدار هم يكي از آن نتايج عجيب رقم بخورد. متوقف كردن تراكتور در تبريز يا متحمل شدن شكست سنگين مي‌تواند باز هم تيم سرهنگ را غيرقابل پيش‌بيني معرفي كند.

جدول؛ از صدرنشيني تا سقوط

تراكتور همچنان با فاصله سه امتيازي با سپاهانِ صدرنشين در مكان دوم قرار دارد. برد احتمالي تراكتورسازان هر چند آن‌ها را موقتا با سپاهان هم‌امتياز مي‌كند اما آن‌ها در صورتي كه بتوانند با اختلاف 6 گل بر فجرسپاسي فائق آيند مي‌توانند موقتا صدر جدول را از سپاهان بگيرند. هر چند اين نتيجه دور از ذهن است. مگر اينكه يكي از همان نتايج عجيب فجري‌ها رقم بخورد. تراكتور اگر در اين بازي امتياز از دست بدهد بايد جايش را به استقلال واگذار كند كه به نظر مي‌رسد با دست پر از كرمان برخواهد گشت.

در سوي ديگر فجرسپاسي با برد هفته گذشته در مقابل شاهين 34 امتيازي شده و در جايگاه دوازدهم حاشيه امنيت مناسبي دارد. داماش و مس دو تيمي هستند كه اين هفته اين پتانسيل را دارند كه جاي فجر را بگيرند و اين تيم را به مكان‌هاي پايين‌تر بفرستند.

داور؛ اخلاقتو خوب كن

عليرضا فغاني كه به جرات بهترين داور اين فصل رقابت‌هاي ليگ برتر است قضاوت اين بازي حساس را بر عهده دارد. كميته داوران سعي كرده بعد از جنجال‌هاي تبريز از داوران باتجربه خود براي ديدارهاي تراكتور به‌خصوص در ديدارهاي خانگي استفاده كند.

فغاني كه امسال در دو آزمون قضاوت داربي و فينال جام حذفي سربلند بيرون آمد در روزهاي پاياني ليگ پركارتر از هميشه به نظر مي‌رسد و به وزنه‌اي قابل اتكا براي حسين عسگري در كميته داوران تبديل شده است. او اگر ياد بگيرد در زمين كمتر با بازيكنان كل‌كل كند و زود از كوره در نرود مي‌تواند در سال‌هاي آينده در جام جهاني هم حضور داشته باشد.

سوژه؛ در شهر خبرهايي هست

بازگشت دوباره امير قلعه‌نوعي به اسقلال اين روزها واكنش‌هاي متفاوتي را برانگيخته. هر چند اين خبر از سوي قلعه‌نوعي و رفقايش تكذيب شد اما همگان از علاقه فتح‌الله‌زاده به بازگشت قلعه‌نوعي آگاه‌اند. قلعه‌نوعي البته زرنگ‌تر از اين حرف‌هاست كه با علني كردن اين مذاكرات موجب ناراحتي هواداران تراكتور شود. او گفته كه فعلا تنها به تراكتور فكر مي‌كند و مي‌خواهد اين تيم را آسيايي كند.

آمار؛ حمله به تساوي

اين دو تيم تا كنون در ليگ برتر 5 بار به مصاف هم رفته‌اند كه يك پيروزي براي تراكتوري‌ها و چهار تساوي حاصل كار اين دو تيم بوده است. تنها برد تراكتورسازي در دور رفت همين فصل در شيراز رقم خورد كه آن‌ها با يك گل فجرسپاسي را شكست دادند.

نود



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: ايدمان
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :