آذراولدوز
اذربايجانا عاييد اولانار


شهردار اورميه گفت: اورميه مهد واليبال ايران است و ظرفيت ها و پتانسيل اين ورزش در استان و شور و علاقه جوانان اين ديار سبب شد كه سال ۹۰ در رشته واليبال سرمايه گذاري كنيم.

شهردار اورميه: امسال بايد به سكوهاي اول و دوم فكر كنيم/ كسب مقام سوم ليگ يك كار جمعي بود  / واليبال شهرداري اروميه سوپرليگ  / خبرگزاري ورزش اروميه

به گزارش خبرگزاري ورزش اورميه به نقل از پانا، عليرضا عصمت پرست كه در برنامه سيري ورزش شبكه استاني آذربايجان غربي حضور يافته بود، با اشاره به اينكه براي سرمايه گذاري حرفه اي در ورزش استان واليبال در اولويت قرار داشت، اظهار داشت: مطالبات مردم براي اولويت هاي سرمايه گذاري در ورزش آذربايجان غربي رشته واليبال بود و در فرصت كمي كه در حدود ۲ ماه داشتيم شكر خدا توانستيم باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اورميه را تشكيل داده و در ليگ برتر واليبال تيمداري كنيم.

عصمت پرست در پاسخ به سوال مبارز مجري برنامه مبني بر اينكه آيا از تركيب انتخاب و چينش نفرات تيم راضي بوديد گفت: بنده در آن مقطع به اين مساله ورود نكردم و به مسئولين باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري نيز تاكيد كردم كه هيچ كس به جز كادر فني و در راس آنها آقاي وطن پرست نبايد درباره اين مسائل تصميم بگيرد.

وي ادامه داد: بعد از اينكه بازي تيم شهرداري تمام مي‌شد در مواجهه با جوانان علاقمندي كه سالن را ترك مي كردند، حرف و حديث ها و انتظاراتي را داشتند و ما براي اينكه بدانيم انتظارات مردم و پيشكسوتان واليبال چيست، بايد به نقدهاي آنان نيز گوش دهيم.

عصمت پرست به اين نكته كه نبايد در ليگ بعد به سومي مشترك اكتفا كنيم اشاره كرد و گفت: امسال از دوستان خواسته ام كه نقطه نظرات صاحب نظران واليبال را دريافت كنند و به كار بندند.

شهردار اورميه در پايان تصريح كرد: موفقيت تيم شهرداري بك كار جمعي بود و همه و همه از استاندار گرفته تا ساير مسئولين پيگير ماجرا بودند و براي موفقيت تيم همدل شده بودند.

قايناق:اورمونون واليبال خبرگزاري سي



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: ايدمان
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :